Rexton W Çeki Demiri

  • Konbuyu başlatan falken34
  • Başlangıç tarihi
F

falken34

iyi günler arkadaşlar...

rexton w aracıma çeki demiri arıyordum..sahibinden com gibi adrestekiler bana çok yapmacık sonradan uydurma gibi geldi..
bende romork ve mobil çözümler üreten bir ahbabımıza danıştım.almanyadan getireceğini söyledi..
5 gün önce siparişi verdi..dün çeki demiri elimize ulaştı ve bağladık.
.orjinal BOSAL çeki demiri taktırdım..gayet de güzel oldu...
montaj elektrik proje dahil 1150tl mal oluyor..isteyen varsa tekrar getirtirebiliriz..:D

şimdi sırada vinç için gizli çelik tampon ve alt karter koruma var..onları ben yapıcam..yapınca paylaşırım..
 
E

Erdinc

Cevap: rexton w çeki demiri...

iyi günler arkadaşlar...

rexton w aracıma çeki demiri arıyordum..sahibinden com gibi adrestekiler bana çok yapmacık sonradan uydurma gibi geldi..
bende romork ve mobil çözümler üreten bir ahbabımıza danıştım.almanyadan getireceğini söyledi..
5 gün önce siparişi verdi..dün çeki demiri elimize ulaştı ve bağladık.
.orjinal BOSAL çeki demiri taktırdım..gayet de güzel oldu...
montaj elektrik proje dahil 1150tl mal oluyor..isteyen varsa tekrar getirtirebiliriz..:D

şimdi sırada vinç için gizli çelik tampon ve alt karter koruma var..onları ben yapıcam..yapınca paylaşırım..
Güle güle kullanın, bende isterdim ancak henüz Rexton'u alamadım. sipariş versem , eşeği almadan semerini almaya benzer :). Aracı alınca sizden çok öğreneceklerimiz var, iyi ki buradasınız.
 
F

falken34

Cevap: rexton w çeki demiri...

teşekkür ederim..inşallah alırsnız...
daha elimden geldiğince buralardayım..sizlere yardımcı olmaya çalışırım...:)
 

SsTeam

Yönetici
Cevap: rexton w çeki demiri...

kardeşim hayırlı olsun , elektrik baglantıları icin tesisat hazır varmıydı , ayrıca ssang servisindemi taktınız ceki demirini , kolay gelsin tekrar .
 
F

falken34

Cevap: rexton w çeki demiri...

kardeşim hayırlı olsun , elektrik baglantıları icin tesisat hazır varmıydı , ayrıca ssang servisindemi taktınız ceki demirini , kolay gelsin tekrar .
hazır elektrik tesisatı vardı sadece paralel olarak bağlandı..servise gitmedim..direk abimizin atölyesinde bağladık..güzel oldu...
 

SsTeam

Yönetici
Cevap: rexton w çeki demiri...

iyi günler arkadaşlar...

rexton w aracıma çeki demiri arıyordum..sahibinden com gibi adrestekiler bana çok yapmacık sonradan uydurma gibi geldi..
bende romork ve mobil çözümler üreten bir ahbabımıza danıştım.almanyadan getireceğini söyledi..
5 gün önce siparişi verdi..dün çeki demiri elimize ulaştı ve bağladık.
.orjinal BOSAL çeki demiri taktırdım..gayet de güzel oldu...
montaj elektrik proje dahil 1150tl mal oluyor..isteyen varsa tekrar getirtirebiliriz..:D

şimdi sırada vinç için gizli çelik tampon ve alt karter koruma var..onları ben yapıcam..yapınca paylaşırım..

Hocam hayırlı olsun Allah kazasız kullanmayı nasip etsin, Fotoğraflama durumuz var ise paylaşmanızı rica edeceğim. Plan proje, ruhsata işleme falan bütün masraflar mı 1150 tl tuttu? Bende Antalya sanayi de sormuştum hemen hemen aynı fiyat vermişlerdi. ama henüz yaptırmadım.
 
F

falken34

Cevap: rexton w çeki demiri...

Hocam hayırlı olsun Allah kazasız kullanmayı nasip etsin, Fotoğraflama durumuz var ise paylaşmanızı rica edeceğim. Plan proje, ruhsata işleme falan bütün masraflar mı 1150 tl tuttu? Bende Antalya sanayi de sormuştum hemen hemen aynı fiyat vermişlerdi. ama henüz yaptırmadım.
daha ruhsata işletmedim...fiyata plan proje dahil ,işletme masrafları hariç..öne vinç bağladıktan sonra vinç ve çeki demiirni birlikte işleteceğim..o yüzden bekliyorum..
Ekli dosyayı görüntüle 500

- - - Updated - - -

o koruma demirleri pek sağlıklı değil...kazara birisi asılsa kopuyor...ayrıca aracın altını yere yaklaştırdığı için bana cazip gelmiyor..:eek:

trafikte de yasal değil diye biliyorum ben...
 

legionee

Moderator
Cevap: rexton w çeki demiri...

Eski arabamda (2012 model Skoda Octavia dizel) birkaç kez Doğu Anadolu'nun uzun yollarında yüksek hızda altını sağlam vurunca Skoda bayiinde kalın sacdan karter koruma vardı, ben de taktırdım. Fakat Şahsuvaroğlu'nda bırakın araca özel kalın sac karteri kaucuk paspas bile yok. Eğer karter ve şanzuman için koruma yapmayı düşünüyorsanız malzeme+işcilik+emek+proje+kargo+vs... tüm masrafları tarafımdan karşılanmak üzere aynılarından bi kopya da benim için yapabilir misiniz? Cesaretimi affedin. Böyle özel üretim parçaları Şahsuvaroğlu'ndan bulamayacağımı anlamış bulunmaktayım. Sizin gibi hem işten anlayan hem de kendisi için yapanı bulmak da çok zor. Eğer kabul etmezseniz sizi anlarım.
 
F

falken34

Cevap: rexton w çeki demiri...

Eski arabamda (2012 model Skoda Octavia dizel) birkaç kez Doğu Anadolu'nun uzun yollarında yüksek hızda altını sağlam vurunca Skoda bayiinde kalın sacdan karter koruma vardı, ben de taktırdım. Fakat Şahsuvaroğlu'nda bırakın araca özel kalın sac karteri kaucuk paspas bile yok. Eğer karter ve şanzuman için koruma yapmayı düşünüyorsanız malzeme+işcilik+emek+proje+kargo+vs... tüm masrafları tarafımdan karşılanmak üzere aynılarından bi kopya da benim için yapabilir misiniz? Cesaretimi affedin. Böyle özel üretim parçaları Şahsuvaroğlu'ndan bulamayacağımı anlamış bulunmaktayım. Sizin gibi hem işten anlayan hem de kendisi için yapanı bulmak da çok zor. Eğer kabul etmezseniz sizi anlarım.
ne cesareti estağfirullah...:) şahsuvaroğlu aracın aksesuarlarını bulmakta zorluk çekiyor..araç yeni olduğu için..forumda biz burada hepimiz dostuz...kendi aracımda karter koruma gibi ekipmanları deneyerek uygulayacağım..oldugunda zaten herkezle paylaşma niyetindeyim..size de kargolarız merak etmeyin..:)bilgi paylaştıkça güzel..
 

ali

Moderator
Cevap: rexton w çeki demiri...

daha ruhsata işletmedim...fiyata plan proje dahil ,işletme masrafları hariç..öne vinç bağladıktan sonra vinç ve çeki demiirni birlikte işleteceğim..o yüzden bekliyorum..
Sayın falken34, bende çeki demiri taktırmak istiyorum, gerçi Ankara'dayım ama, sizin tanıdığın bir faydası olur mu.
siz çeki demirini taktıralı bayağı olduydu hatırladığım kadarıyla, ama daha ruhsata işletmedim diyorsunuz, izin verilen süre ne kadar acaba.
Yanlış anlamayın şundan dolayı soruyorum, ben muayeneyi daha yeni yaptırdım, şimdi çeki demiri taktırsam hemen tekrar muayeneye girmek zorundamıyım.
 
F

falken34

Cevap: rexton w çeki demiri...

Sayın falken34, bende çeki demiri taktırmak istiyorum, gerçi Ankara'dayım ama, sizin tanıdığın bir faydası olur mu.
siz çeki demirini taktıralı bayağı olduydu hatırladığım kadarıyla, ama daha ruhsata işletmedim diyorsunuz, izin verilen süre ne kadar acaba.
Yanlış anlamayın şundan dolayı soruyorum, ben muayeneyi daha yeni yaptırdım, şimdi çeki demiri taktırsam hemen tekrar muayeneye girmek zorundamıyım.
çeki demeirini ankarada da getirenler var..ankarada taktıracaksanız bosal marka olmasına dikkat edin.diğer markaların elektrik sistemlerinde bazı sorunlar oluyor diye duydum...bende çeki demirini hala işletmedim ruhsata..işlettirmeden geziyorum..çok sıkıntı olursa topuzunun 2 tane civatası var söker bagaja koyarım..
ceki demirini vinçle birlikte işlettireceğim..çeki demirini bağlatınca proje çizdirip yeniden muayeneye girmeniz gerek. yoksa işlemiyorlar..

- - - Updated - - -

Falken konuyla alakalı değil ama bi bakmanız istedim daha önce karter koruma yapacağını söylemiştin Ekli dosyayı görüntüle 760
vedat hocam karter koruma yapıcam dedim ama yayı bağlayıp bir süre test etmem gerekli..örnek olarak yay kapanma yapar mı,yol tutuşu etkiler mi gibi konulara bakmam gerekli.yayı taktıktan sonra test ederken karter koruma başlayacagım.
 

legionee

Moderator
Cevap: rexton w çeki demiri...

Karter ve diferansiyel koruma şart hocam. Ön ve arka karpuzu sürttüm. Hatta ön taraf ile direk karaya oturdum.
 
V

vedaterdönmez

Cevap: rexton w çeki demiri...

vedat hocam karter koruma yapıcam dedim ama yayı bağlayıp bir süre test etmem gerekli..örnek olarak yay kapanma yapar mı,yol tutuşu etkiler mi gibi konulara bakmam gerekli.yayı taktıktan sonra test ederken karter koruma başlayacagım.[/QUOTE]
Falken diğer tarafta da Yazdım yaylarla birlikte aracın savrulmaması adına flanşla jantları biraz dışa doğru açman gerekebilir diye düşünüyorum gelişmelerden haberdar edersen sevinirim kolay gelsin
 
F

falken34

Cevap: rexton w çeki demiri...

gelişmeleri buradan da yazıcam.an kısa sürede yapmayı düşünüyorum hava cok sogudu :D aracın altına yatıp sökmeye eriniyorum..azcık havalar ısınsın :D
arabanın altı ıslak ve çelikle uğraşırken eller donuyor..:D
 
V

vedaterdönmez

Cevap: rexton w çeki demiri...

gelişmeleri buradan da yazıcam.an kısa sürede yapmayı düşünüyorum hava cok sogudu :D aracın altına yatıp sökmeye eriniyorum..azcık havalar ısınsın :D
arabanın altı ıslak ve çelikle uğraşırken eller donuyor..:D
Allah kolaylık versin , yardım lazımsa gelirim bi alo demen yeter :)
 

Üst