Izci team-- isimli keşif ekibi

ugurdeniz

Moderator
izci team isimli bir ekip var.
profesyonele yakın doğa turları düzenliyorlar. videolarını takip ediyorum bu aralar.
başarılı , cesur işler çıkarıyorlar kanımca.
ropörtajlı, açıklamalarla dolu , bol kamera seçenekleriyle yapıyorlar bu işi.
örnekten bir video :

izmit'te bir dağda keşifteler

 

ugurdeniz

Moderator
ya , profesyonele yakın iş yapıyorlar demişim de yukarıda ,
yanlış olmuş ;özür diliyorum kendilerinden ,tam profesyoneller bunlar.
öte yandan , galiba yaban tvde yayınlanıyor bu çekimler.
 
Ben hastasıyım.Okan Tozun ve ekibi.Ekibin adı İzciTeam. Türkiyenin heryerine keşif amaçlı gidiyorlar.Profesyonel arazi ekipmanları ve araçları var. Youtube'dan Okan Tozun diye aratırsanız izci team video kanalı çıkacaktır.Kesinlikle tüm videolarını izleyin.İzlemesi çok çok keyifli.Şiddetle ineriyorum.

Ayrıca YABAN TV'de de çektikleri bu bölümler yayınlanıyor. Ekipte Japoncular'la Amerikan'cılar arasında ciddi rekabet var.Bu rekabeti izlemek çok keyifli oluyor.
 

ugurdeniz

Moderator
Ekipte Japoncular'la Amerikan'cılar arasında ciddi rekabet var.Bu rekabeti izlemek çok keyifli oluyor.
2 gün önce yabantvde izliyorum . kars'a yaklaşık 15 araçla gidiyorlar.
yolda nissan pickup hararet yapıyor. buharlar , söndürmeye çalışmalar filan ..araç artık gidemeyecek durumda. kars şehir merkezine geri çektirilecek.
amerikancılar nasıl laf sokuyo nissan'a ,, görseniz bi .
 
Gölcükte gece saatinde çok ağır bir çamur etabı geçişi yaparlarken Mitsubishi L200 aracı kullanan arkadaş çamur etabından değilde ağaçların yanından kestirmeden geçmişti zorlu alanı.Amerikancılar etabı geçmediği için protesto edip Japon araçlarına laf sokuyorlardı.Mitsubishi'yi kullanan elemanda allah Amerikana 5200 cc makine vermiş ama Japona'da akıl vermiş enayimiyim kestirmeden geçmek varken balçığa bulanayım demişti çok gülmüştüm.:mshareketliifade332
 
O

orgasmatron

Bu japoncular ya da amerikancilarin yanına gidince unimogla hepsi bi anda kardeş oluyorlar hantal araba çok yakıyor uzun yola gidilmez vs vs , he he diyorum bir saat sonra abi bizi çeksene....

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
O

orgasmatron

3 adet var jeepler kesmiyor

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
O

orgasmatron

Unimog patrol diye youtube da aratırsanız hollanda da unimog 406 sasesine patrol kupası oturtmuslar jeepler nasıl debeleniyor unimog napiyor izlersiniz

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ugurdeniz

Moderator
Şuanda yabantvde bi ormanda kesifteler.
Muhtesem yerleri bana izletiyorlar.
Yol yok.. çalı çırpıları yarıyorlar
 

YvzNazli

Moderator
Ağva keşif videoları var o videoyu izledikten sonra tam anlamı ile karar verdim off road bize göre değil gerilim filmi gibi arabalar suda stop ediyor içi su doluyor acaba akıntıya gidermi araba :eek-new: . Altı yüksek olsun yaylaya vs giderken altı sürtmesin bize yeter. :semi-twins:
 

oguzhan

Moderator
o adamlar tam benim istediğim hayatı yaşıyorlar ava ve doğaya aşık olduğumdan hiç kaçırmmam sürekli izlerim her seferin de bi ahh çekerim :) gerçekten işlerini çok iyi yapıyorlar ve izlemesi de bi o kadar zevkli
 

oguzhan

Moderator
buralardayım abi sağolasın :D sizler de iyisinizdir inşallah bu sene son senem yoğun geçiyor lastikleri değiştirecektim daldım nete araştırma yap et derken takılıyorum yine :)
 

Üst